[itzul] fotografía subexpuesta/sobreexpuesta

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Urr 31, 18:25:52, CET 2018

Bai, argi dago beste kontsiderazio horiek ez zietela estimu handirik piztu,
ez eta egungo erabilerak ere.

Xabier

Hau idatzi du Alfontso Mujika Etxeberria (a.mujika a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2018 urr. 31, az. (11:17)):