[itzul] Hizketa* datu-basea

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.eus
Lar, Urt 26, 19:19:30, CET 2019

Kaixo, Igor (eta aspaldiko):
Ondo esan duzun bezala, bi marratxo ez dugu inoiz erabiltzen
(tandem-elkarteak [aposizio-mota berezi batzuk] alde batera utzita, eta
hori ez da zuk duzun kasua), eta marratxorik gabe oso lokabe gelditzen
da.Pentsatzen dut *hizketazko datu-basea* esan litekeela.

Hona hemen bi adibide (lehenengoa Andoni Sagarnaren testu bat da, baina ez
da, zehazki, datu-baseei edo corpusei buruzkoa):

<http://andonisagarna.blogspot.com/2016/12/irudien-bidez-entrena-daiteke-hizketa.html>

*Irudien bidez entrena daiteke hizketa ezagutzeko sistema bat
<http://andonisagarna.blogspot.com/2016/12/irudien-bidez-entrena-daiteke-hizketa.html>*

*andonisagarna.blogspot.com/.../irudien-bidez-entrena-daiteke-hiz...
<http://andonisagarna.blogspot.com/2016/12/irudien-bidez-entrena-daiteke-hizketa.html>*

9 dic. 2016 - Transkripzioa erabili ordez, haien sistemak
audio-grabazioekin batera jasotako irudiak eta *hizketazko* deskribapenak
aztertzen ditu. Sistemak ...

*
<%0dmetanetpaper/basque_content.tex%20at%20master%20·%20imeos/metanetpaper%20...%0dhttps:/github.com/imeos/metanetpaper/.../basque_content.tex%0d>*

*metanetpaper/basque_content.tex at master · imeos/metanetpaper ...
[...]

... landutako eremuen kopurua, dauden *hizketazko* corpusen kantitatea eta
tamaina, hizketan oinarritutako aplikazio eskuragarrien kantitatea eta
motak.

*Alfontso Mujika Etxeberria*
ITZULPENAK, ZUZENKETAK ETA TREBAKUNTZA

[image: https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa]
<https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa>
<https://twitter.com/elhuyarhizk>
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>
<https://es-es.facebook.com/elhuyar.fundazioa>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/negozio-unitatea/hizkuntza-eta-teknologia>
*a.mujika a bildua elhuyar.eus* <a.mujika a bildua elhuyar.eus>
Tel.: 943363040 | luzp.: 217

Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

<http://www.elhuyar.eus> <http://www.elhuyar.eus>*www.elhuyar.eus
<http://www.elhuyar.eus/> *

<http://hiztegiak.elhuyar.eus/bazkidetza> <http://www.elhuyar.eus/>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/laguntzaileak/elhuyarkide-izan>
Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.
Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.