[itzul] Diru(-)sari ala dirusari?

Joxe Mari Berasategi Zurutuza jxmbezu a bildua gmail.com
As, Uzt 16, 16:57:18, CEST 2019

Bai horixe.

/Dirulaguntza/rekin ere horrela ibili ginen, denbora galtzen eta batzuk
liskarrean ere bai.

Hor dago /lansari /ere.

Nik hitz elkartuak (kolpean ihartzeko) eskubidea aldarrikatzen dut
oraingo eta gerokoontzat, ez soilik iraganekoentzat. Aukera asko
zabaltzen ditu hitz elkartu egokiak sortzeko.

Iritzi bat da.

Joxe Mari Berasategi

Gasteiz

16/07/2019 15:02(e)an, Alfontso Mujika Etxeberria igorleak idatzi zuen: