[itzul] Escritura de apeo y cesteo

Ales Bengoetxea Ales_Bengoetxea a bildua donostia.eus
Or, Mar 22, 10:55:33, CET 2019

Ez ote "apeo y conteo"?

Zentzua izan dezake, herri basoei buruz ari denez.

Ales Bengoetxea Telletxea
Euskara Zerbitzua - Hizkuntza normalizatzailea
Tel: 943 483759
www.donostiaeuskaraz.eus

Nork:   "PATRICIA JORGE" <PJORGE a bildua basauri.eus>
Nori:   "itzul a bildua postaria.com" <itzul a bildua postaria.com>