[itzul] ¿Te has pesado?

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Or, Mar 29, 10:50:39, CET 2019

OEHn, BOTA era horretan erabiltzen den adibide bakanetan, esanahia "norbait
erori" da, eta ez "norbaitek bere burua bota":

*11.* (G-nav, AN-gulina-5vill, B, BN-lab-ciz, S). Ref.: EI 267; Iz Als; Gte
Erd 66, 67, 69. (Intrans.). Caerse. "Bota in da, se ha caído" Iz Als. "Kaderan
gileko aldera bota zen (B); se cayó hacia atrás, gilen gañera bota zen (B)"
Gte Erd 67. "Aurra bulkatu du ta bota da (B)" Ib. 69. Baserreka beiti
ondoraño juan zen, emen bota an itzulipurdi; alde guzietarik joa, ubeldua,
larrutua eta ezindua. FIr 147. An ikasi zuen, bere laguna gaizki zauritua
bide madarikatu artan bota zela. 148.

Hau idatzi du koro navarro (navarro.koro a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2019
mar. 28, og. (22:09)):