[itzul] velociraptor

BERBA iratxe ormatza imatz iraberba a bildua gmail.com
Ost, Aza 27, 10:44:23, CET 2019

Egun on:

Iritzi jantziak irakurrita, eta umeentzako ipuin baterako dela-eta, uste
dut zilegi dela veloziraptor geureganatu eta belozirraptor erabiltzea.
Umeek ahoz bereganatuta daukate, gainera.

Eskerrik asko,
iratxe ormatza imatz

Hau idatzi du inaki irazabalbeitia (inakixabier a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2019 aza. 26, ar. (19:51)):