[itzul] VERSION ORIGINAL

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.eus
As, Ira 10, 13:03:39, CEST 2019

"Jatorrizko bertsioa" aspaldi erabiltzen da euskaraz, baina ez daukat gogoan "J. B." / "JB" laburtzapena inoiz erabili den. Berez, aitzakiarik gabea iruditzen zait eraketaren aldetik, baina nahiko iluna DVD horren erabiltzaileentzat.

Edozelan ere, nik menua bestela planteatzea gomendatuko nizueke. Honela:

                JATORRIZKO BERTSIOA
                SUBTÍTULOS EN ESPAÑOL
                SOUS-TITRES EN FRANÇAIS
                ENGLISH SUBTITLES

Asier Larrinaga Larrazabal

From: Debako Udala, Amaia Zinkunegi [mailto:euskara a bildua deba.eus]
Sent: martes, 10 de septiembre de 2019 12:51
To: ItzuL
Subject: [itzul] VERSION ORIGINAL

Egun on:

Zine kontuekin-eta ibiltzen diren hainbat elkarteetara deitu dut eta ez didate jakin esaten eta, neuk ez dakidanez, ea zuek laguntzeko moduan zaudeten:

Dokumental bat egin dugu euskaraz. Eta gaztelaniaz, frantsesez eta ingelesez azpititulatu dugu.

DVDko karatulan horrelako zerbait idatzi nahi genuke:

IKUS DOKUMENTALA (J.B.)
IKUS DOKUMENTALA (J.B.)
(Subtítulos en español)
IKUS DOKUMENTALA (J.B.)
(Sous-titres en français)
IKUS DOKUMENTALA (J.B.)
(English subtitles)

Zehazki ziurtatu nahi nuke gaztelaniazko Versión Originalen laburpen modura V.O. erabiltzen den modura, euskaraz, J.B. erabiltzen den.

Eskerrik asko aldez aurretik.
        [http://www.eitb.eus/multimedia/banner_emails/banner_emails_ezkerra.jpg] <http://www.eitb.eus/link-banner-email-ezkerra/>       [http://www.eitb.eus/multimedia/banner_emails/banner_emails_eskuma.jpg] <http://www.eitb.eus/link-banner-email-eskuma/>