[itzul] memoria de ejecución

Julian Maia julian.maia a bildua ehu.eus
Or, Ira 27, 11:20:08, CEST 2019

Eskerrik asko laguntzaile guziei. Exekuzio-oroitidazki jarriko dut.

Julian

De: Xabier Aristegieta <allurritza a bildua gmail.com>
Enviado el: jueves, 26 de septiembre de 2019 14:39
Para: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Asunto: Re: [itzul] memoria de ejecución

"Memoria" esateko, nire ustez egokiena "oroitidazki" da.

Hasteko, "oroitidazki" hitza jasota dago Euskaltzaindiaren Hiztegian. "Memoria", kasu honetako esanahiarekin, ez. Eta "txosten"ek baino esanahi zehatzagoa dauka. Hona Euskaltzaindiak ematen dion definizioa:

oroitidazki

iz. Lan baten edo jarduera baten egoerari eta garapenari buruzko txostena. Urteko oroitidazkian jasotako datuen arabera, iaztik hona 350 dei jaso dira bulegoan.

 <https://www.euskaltzaindia.eus/index.php#30265-> Estekak

Alegia, ez edozein txosten, baizik eta txosten-mota zehatz bat.

"Ejecución" esateko, "exekuzio" ala "egikaritze"? Biak iruditzen zaizkit onargarriak.

Beraz, nik "exekuzio-oroitidazki" nahiz "egikaritze-oroitidazki" erabiliko nituzke.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du erroteta (joseba a bildua erroteta.com <mailto:joseba a bildua erroteta.com> ) erabiltzaileak (2019 ira. 26, og. (12:27)):

Horrelakoetan sarritan ikusi dut “egikaritze” hitza

--
Beste barik

Joseba Berriotxoa - zinpeko itzultzailea

946732769

656759537

joseba a bildua erroteta.com <mailto:joseba a bildua erroteta.com>

www.erroteta.com <http://www.erroteta.com>