[itzul] desfibriladore/desfibrilagailu

Bittor Abarzuza bittorbe a bildua gmail.com
Ast, Abe 17, 17:39:09, CET 2020

Kaixo Patricia

Niri azkenotan Zeladore eta Erizaintzako Zainketa Lagungarrietako
Teknikariaren hiztegia tokatu zait jorratzea eta gehienetan *desfibriladore
*ikusten dut dokumentuetan:

https://www.ehu.eus/eu/web/prebentzio-zerbitzua/desfibriladorea

https://www.comgi.eus/Default.aspx?lng=ES&mod=gisep&sec=diccionario&let=D&idi=1&cat=0&pagGC=2

Euskadik duen arautegian eta abar:

9/2015 Dekretua, urtarrilaren 27koa, kanpo-desfibriladore automatiko eta
erdiautomatikoen ezarpena eta erabilera arautzen dituena, eta haiek
osasun-esparrutik kanpoko erabilera publi-koko gune jakin batzuetan jartzea
beharrezkoa dela xedatzen duena (EHAA, 2015-02-04)

Agindua, 2016ko maiatzaren 30ekoa, Osasuneko sailburuarena,
kanpo-desfibriladore automatiko eta erdiautomatikoen ezarpena eta erabilera
arautzen dituen eta haiek osasun-esparrutik kanpoko erabilera publikoko
gune jakin batzuetan jartzea beharrezkoa dela xedatzen duen urtarrilaren
27ko 9/2015 Dekretua garatzen duena (EHAA, 2016-06-16)

Nafarroan, aldiz, *desfibrilagailu*, honako honetan:

8/2011 Foru Dekretua, otsailaren 7koa, Nafarroako errepideko osasun
garraioa arautzen duena

Erizain batzuek era informalean esaten dute: "lo tuvimos que chispar"...
Zaila euskaratzen... :)

Ongi izan, Bitor

Hau idatzi du PATRICIA JORGE (PJORGE a bildua basauri.eus) erabiltzaileak (2020 abe.
17, og. (12:27)):