[itzul] desfibriladore/desfibrilagailu

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Or, Abe 18, 07:52:30, CET 2020

Eskerrik asko, Nekane eta Bittor.

Bai, nik ere «desfibriladore» erabili nuen, zintzo-zintzo. (Aitortu beharra
daukat Euskaltzaindiaren Hiztegian ez nuela begiratu)

Kontua da arreta eman zidala; ea zergatik den «lehorgailu», adibidez,
baina, gero, «desfibriladore» esan behar dugun. :)

Asteburu on danoi!

Patri

Bittor Abarzuza <bittorbe a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2020 abe.
17, og. 18:06):