[itzul] TROMBINOSCOPE

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Iga, Abe 20, 23:20:58, CET 2020

Kaixo, Edurne.
Pentsatzen dut aipatzen duzun agiri hori Hegoalden “orla” izenez ezagutzen
duguna izango dela.
Nik ez nioke batere problemarik ikusiko euskaraz “aurpegitegi”
erabiltzeari. Alegia, euskararen baliabideak erabiliz eraikitako hitz
jatorra eta guztiz ulerterraza.
Ondo-ondo izan,

Xabier Aristegieta

Edurne Alegria <edurne.alegria a bildua ozone.net> erabiltzaileak hau idatzi du
(2020 abe. 20, ig. (19:42)):