[itzul] Tiletak eta beste zeinu diakritikoak

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.eus
As, Abe 22, 08:57:21, CET 2020

Kaixo, Patxi:
Garai batean (aspaldi, duela 30 urte), ez zen erraza testu-prozesadoreekin
diakritiko guztiak idaztea, egia da. Gaur egun, ohiko letra-tipoekin ez
dago arazorik latindar alfabetoaren diakritikoak idazteko (ez naiz ari
beste alfabeto eta idazkera-sistema batzuetako transliterazio teknikoez),
ASCII hedatua karaktere-sortarekin eta Unicode estandarrarekin.

<Kasu horretan zer egin?> da galdera. Letra-tipo normalak, ohikoak,
estandarrak erabili. Letra-tipo asko daude, mota askotakoak, arazorik
ematen ez dutenak.

*Alfontso Mujika Etxeberria*
ITZULPENAK, ZUZENKETAK ETA TREBAKUNTZA

[image: https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa]
<https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa>
<https://twitter.com/elhuyarhizk>
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>
<https://es-es.facebook.com/elhuyar.fundazioa>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/negozio-unitatea/hizkuntza-eta-teknologia>
*a.mujika a bildua elhuyar.eus* <a.mujika a bildua elhuyar.eus>
Tel.: 943363040 | luzp.: 217

Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil
<http://www.elhuyar.eus>

<http://hiztegiak.elhuyar.eus/bazkidetza>[image: https://itzultzailea.eus]
<https://itzultzailea.eus>

Mezu elektroniko honek INFORMAZIO KONFIDENTZIALA DU, ETA DEBEKATUTA DAGO
INFORMAZIO HORI ZABALTZEA. Akats baten ondorioz jaso baduzu eta hartzailea
zu ez bazara, mesedez, deitu 943363040 telefonora, eta ez zabaldu, gorde
edo kopiatu mezu honen edukirik.

Zure datu pertsonalak, zeinak ager baitaitezke mezu elektroniko honetan edo
atxikitako dokumentazioan, ELHUYAR FUNDAZIOA entitateak tratatzen ditu,
aldeen arteko harreman juridikoa kudeatzeko. Zure datuak tratatzearen
kontra egin nahi baduzu, datuetara sartu nahi baduzu, haiek zuzendu edo
ezabatu nahi badituzu, edo datuak babesteari buruzko araudi aplikagarrian
jasotako eskubideak baliatu nahi badituzu, idatzi helbide elektroniko
honetara: datuensegurtasuna a bildua elhuyar.eus.
Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.

Hau idatzi du PATXI ANGULO (patxi.angulo a bildua ehu.eus) erabiltzaileak (2020 abe.
21, al. (21:03)):