[itzul] Sendatzeko hitzak: "Casas de Vida"

Bittor Abarzuza bittorbe a bildua gmail.com
Al, Mar 23, 13:15:03, CET 2020

Egun on:

Honako ekimenean parte hartu nahi dut, lehenago ere bidalitakoa:

*"Kaixo!                  *

*Nafarroako ospitaleguneko, ospitaleratze medikuko, 6. solairuko erizainak
gara. Covid19-rekin ospitaleratuta dauden gaxoei animo eskutitzak
bidaltzeko ekimenarekin bat egin nahi dugu. *

*Horretarako honako e-posta helbide hau sortu dugu :
animocovidnavarra a bildua gmail.com <animocovidnavarra a bildua gmail.com>*   *

*Gure zaintzapean gaixorik daudenei helarazteko mezuak idaztera animatu
nahi zaituztegu.Sostengu eskutitzak, marrazkiak, edota animo mezuak izan
daitezke. Helarazten diguzuen guztia, eskertzekoa izanen dugu, eta jakina,
ongi etorria ere *

*Guztion artean lortuko dugu!"*

*Horretarako prestatu dut aitzinsolasa moduko testu bat biblioterapia eta
erizaintza komunitarioen inguruan idatziriko idazlan bat oinarritzan
hartuz. *

*Badakit nire zalantza tontakeria dela, baina ongi egitea gogoko nuke:*

*Nola eman "Casas de Vida" = Bizineak Bizi-etxeak?*

*Zuk itzulitako poema bidali nien hiru eleetan (ingelesez, euskaraz eta
gaztelaniaz) eta eskertu dute. Ideia izanen zen irakurgai guztiak
argitaratzea.*

*Mila esker*

*Norbaitek gehiago jakin nahi badu, atxikitzen dut prestaturiko
aintzinsolasa eta nik neuk (trakets ziurrenik) eginiko itzulketa. Eskertuko
nuke laguintzea itzulketa horretan.*