[itzul] Sendatzeko hitzak: "Casas de Vida"

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Al, Mar 23, 20:16:00, CET 2020

Irakurri dut zer xederekin izendatzen diren horrela...beharbada ikuspuntua
aldatuta erietxe>*sendaetxe*. Baina asmoa handiagoa bide eta motz gera
daiteke ikuspuntu aldaketa hutsa...

Ez dakit egile-eskubideekin eta arazorik izan ahal denenetz, argitalpen
hori dela-eta. Ez dirudi berdin wassap-ez edo e-mailez zabaltzea edo
argitalpen bat egitea. Badaezpa egin dut iruzkina, asmorik onenarekin.

Hau idatzi du Garbine Aranbarri (garbine.aranbarri a bildua gmail.com)
erabiltzaileak (2020 mar. 23, al. (19:48)):

--
*Oskar Arana Ibabe*