[itzul] Sendatzeko hitzak: "Casas de Vida"

Bittor Abarzuza bittorbe a bildua gmail.com
Al, Mar 23, 21:02:19, CET 2020

Bai, jakina. Egile-eskubideak direla eta, gestionatu beharko ziren halako
argitalpen bat egiteko. Medikuei eta erizainei ohartaraziko diet. Edozein
delarik ere, bere asmoa ez da idazle ezagun edo famatuen idazlanak biltzea,
gendeak berak bere testua idatz dezala baizik.

Sendaetxea ongi dago, baina Casas de Vida bestelako ikuspuntua da, ez da
hala? Horrexengatik "Bizi-Etxeak" ez zen izanen egokiagoa?

Mila esker, Garbine eta Oskar

Bitor Abarzuza, liburuzaina

Hau idatzi du oskar arana (oskar.arana a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2020 mar.
23, al. (20:16)):