[itzul] God forbid

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
Ast, Mar 26, 08:50:33, CET 2020

Egun on:

Egia esan, Albertok emandako aukerak ikusita, ez du zentzu handirik esapide
berriak asmatzen ibiltzeak, eta uste dut zentzuzkoena aukera horietakoren
bat baliatzea izango dela.

Eskerrik asko denoi,

Amaia

Hau idatzi du Alberto Martínez de la Cuadra (
albertomartinezdelacuadra a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2020 mar. 25, az.
(20:31)):