[itzul] Starfucker (itzulita, "follaestrellas"

Joxe Mari Berasategi jxmbezu a bildua gmail.com
Lar, Urr 17, 17:05:40, CEST 2020

Nik ere, Imanol Salegiren bidetik, ez nioke ihes egiten utziko "izarra"
"izorra" hitzen hots-jokoak parean jartzen digun aukerari.

Eta hara hor, Orotarikoan, bi horientzako dantzakide egokia, nire ustez:

* IZORRA-URDE. Fornicador. Izor-urdea! --ekin zion Piarresek. Etxde JJ 153.*

Proposamena: izar-izorra urdea (halakoa)!

Ondo bizi,

Joxe Mari Berasategi

Hau idatzi du Itzuliz itzulpen zerbitzua (itzuliz a bildua outlook.com)
erabiltzaileak (2020 urr. 16, or. (13:24)):