[itzul] ULERMENA

Edurne Alegria edurne.alegria a bildua ozone.net
Al, Mar 22, 12:59:51, CET 2021

Eskerrik asko, Joxemi.

Bai nik ere horrelako zerbait jarriko nuke “ulermena” baino lehen.

Edurne

-----------------

Hizkuntza bat galdu egiten da

nonbaiten bizitzeko beharrezkoa ez bada

Hemendik: joxemiher=euskalnet.net a bildua mgeu.postaria.com
[mailto:joxemiher=euskalnet.net a bildua mgeu.postaria.com] Noren izenean: Joxemi
Hernandez
Bidaltze-data: 2021(e)ko martxoaren 22(a), astelehena 12:00
Hona: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] ULERMENA

Gaztelaniazkoa, nire ustez, gutunen amaierako ohiko agurretako bat da:

Agradeciendo de antemano su comprensión, quedo a la espera de sus noticias.

Eta euskaraz ere beste horrenbeste:

Ulertuko duzulakoan, zure berrien zain geratzen naiz.

 Ondo izan