[itzul] Prescripción facultativa, medikuaren aginduz?

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Maiatza 17, 11:39:53, CEST 2021

Esango nuke "prescribir" eta "ordenar" hori nahiko bereizketa artifiziala
dela.
Zerbait "con carácter prescriptivo" xedatzen denean, agindu egiten da
(halaxe dio DRAEk ere "prescriptivo" sarrerapean:

que prescribe (preceptúa, ordena).

Medikuaren agindua ez dela "agindua"? Tira, medikuaren aginpidearen
luze-zabalaren barrenean, "agindua" da, bai.

Labur esanda: nik "medikuaren aginduz" utziko nuke. Ez dut arrazoirik
ikusten "medikuaren preskripzioz" esateko.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Edurne Alegria (edurne.alegria a bildua ozone.net) erabiltzaileak
(2021 mai. 17, al. (11:24)):