[itzul] Prescripción facultativa, medikuaren aginduz?

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
As, Maiatza 18, 15:42:28, CEST 2021

Oso arrazoizkoa iruditzen zait esaten duzun guztia, Asier, eta nik ere
sinatuko nuke zure mezua, goitik behera.

Baina galdera bat: "medikuaren aginduz" espresiotik inork uler al lezake
"por prescripción facultativa"z bestelakorik?
Eta beste galdera bat: "preskripzio" jartzekotan, ez al genuke
"fakultatibo" ere jarri beharko? "Médico" eta "facultativo" ez baitira
gaztelaniaz sinonimo.

Orduan, aukeratu: "medikuaren aginduz" ala "fakultatiboaren
preskripzioz/preskripzio fakultatiboz".

Nik argi dut nire aukera.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER , ItzuL-en bidez (
itzul a bildua postaria.com) erabiltzaileak (2021 mai. 18, ar. (15:03)):