[itzul] Escudo (futbol talde batena, Eusko Jaurlaritzarena, Bizkaikoa…)

imanol salegi isuuis a bildua gmail.com
As, Urt 18, 12:32:25, CET 2022

Bere lausoan, *ikur* jartzea ez datorkizu ondo, ezta?

Hau idatzi du Fernando Rey (fernando.rey a bildua unavarra.es) erabiltzaileak (2022
urt. 18, ar. (11:23)):