[itzul] Escudo (futbol talde batena, Eusko Jaurlaritzarena, Bizkaikoa…)

Fernando Rey fernando.rey a bildua unavarra.es
As, Urt 18, 12:36:50, CET 2022

Paxkual Rekalde lagunak arestian abisatu dit gure "eztabaida" honi esker
ohartu direla falta dela ezkutu hitzaren adiera hori. Horren berri eman
dio Euskaltzaindiaren Hiztegiaren arduradunari, eta berandu gabe egonen
da sarturik.

Beraz, badu Euskaltzaindiaren oniritzia. Lasai erabiltzen ahal duzu/dugu
"ezkutu".

Ongi izan (eta mila esker Paxkuali).

Fernando

Fernando Rey Escalera
Jefe de Sección - Atalburua
Sección Técnica de Euskera - Euskararako Atal Teknikoa
Arrosadia (Edif. Sóforas / Soforak eraik.) 31006 Pamplona/Iruñea
*Universidad Pública de Navarra | Nafarroako Unibertsitate Publikoa*
+34 948 16 9027
fernando.rey a bildua unavarra.es
Web <http://www.unavarra.es> | Facebook
<http://www.facebook.com/upnauniversidad> | Twitter