[itzul] Zatikiak zifraz: kasu-marka marratxoarekin ala gabe?

imanol salegi isuuis a bildua gmail.com
As, Eka 14, 18:48:05, CEST 2022

Hepa!

Eta berdin egin beharko genuke idazkera zientifikoan idatzitako
zenbakiekin? Berreturekin?

Eskerrik asko!

Alfontso Mujika Etxeberria <a.mujika a bildua elhuyar.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2022 eka. 14, Asr 17:43):