[itzul] Depuración de cargos (Gerra Zibilaren inguruan)

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.eus
As, Mar 1, 15:56:23, CET 2022

Hiztegietan, *garbiketa *eta *purgaketa *ageri dira:

Elhuyar:

2  *s.f.* *garbiketa* <https://hiztegiak.elhuyar.eus/eu_es/garbiketa>

*el proceso de depuración promovido por Stalin fue rápido*: Stalinek
sustatutako garbiketa-prozesua azkarra izan zen

Zehazki:

*3 *pol garbiketa, purgaketa: *la depuración de los enseñantes, *irakasleen
artean eginiko garbiketa.

Eta *Euskaltzaindiaren Hiztegi*an, *purga *sarreran, adiera hori ageri da:

*purga 2* iz. Arrazoi politikoak direla eta, pertsona bat edo batzuk kargu
edo postutik kentzea.

Hau idatzi du erroteta (joseba a bildua erroteta.com) erabiltzaileak (2022 mar. 1,
ar. (15:38)):

--
<https://www.elhuyar.eus/>

*Alfontso Mujika Etxeberria*