[itzul] Gutun formalen amaiera

Paúl Picado paulpicado a bildua yahoo.es
Al, Api 3, 11:52:10, CEST 2023

Egun on,ba al dago irizpiderik erabakita gutun formalen amaierari buruz? Edo non aurki dezaket onetsita edo dagoen eredurik?
Leku askotan begiratu dut, eta formula desberdinak ikusi ditut.
Adibidez:

Besterik gabe, gure eskaera kontuan hartuko duzulakoan,Mila esker,

Besterik gabe, gure eskaera kontuan hartuko duzulakoan, mila esker.

Nire zalantza da ea amaieran puntua jarri behar dugun, edo lehen adibidean bezala, koma ere jar daitekeen.
Mila esker, aurrez.

|  | Libre de virus.www.avast.com |