[itzul] Caracolada, chocolatada…

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Api 17, 14:33:47, CEST 2023

Agian (eta ideia huts gisa aipatzera noa), *dantzaldi *eta
*zinemaldi*ren bidetik
joz, *txokolataldi *eta *barraskilaldi* esan litezke, *txokolate-jate
*eta *barraskilo-jate
*baino arinago direlakoan.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Fernando Rey (fernando.rey a bildua unavarra.es) erabiltzaileak (2023
api. 17(a), al. (10:50)):