[itzul] Hermanitas de los Pobres

Dionisio Amundarain itsasondo9 a bildua gmail.com
Al, Abe 11, 12:24:56, CET 2023

Ez dakit izen ofizialik duten.Nik neuk "Pobreen ahizpak". Erabili izan dut.
Azpiko esanahia hau da: Pobreez diharduten ahizpak, eta ez pobreen
ahizpa-arreba direnan, nahiz eta teologikoki azken hau jatorragoa izango
litzatekeen. Ez dakit nola konpondu "pobreen ahizpak" darion anbiguotasuna.
Dionisio Amundarain