[itzul] Hermanitas de los Pobres

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
As, Abe 12, 14:15:43, CET 2023

Eskerrik asko erantzun duzuen guztioi. Azkenean, Pobreen Ahizpak emango
dut, anbiguotasunak anbiguotasun, erabiliena delakoan.

Ongi izan,

Amaia

Hau idatzi du Aitor Salaberria (trslbrr a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2023
abe. 11(a), al. (14:51)):