[itzul] Dirulaguntza

Gotzon Egia gotzonegia a bildua gmail.com
Ast, Eka 29, 11:21:35, CEST 2023

Euskaltzaindiaren Jagonet kontsulta zerbitzuan, badago *dirulaguntza*
idazkeraren azalpen labur bat: Hitz elkartuak: *dirulaguntza, diru-sarrera*
<https://www.euskaltzaindia.eus/index.php?option=com_jagonet&task=galdera&Itemid=534&lang=eu&id=20190012>
*.*

Zoritxarrez, Jagoneteko fitxetan ez da da datarik ageri; beraz, zaila da
jakitea Xuxenek zergatik ez duen oraindik *dirulaguntza* jaso. Egia
esateko, idazten ari naizen mezu honetan (Firefox ari naiz erabiltzen),
Xuxenek gorriz azpimarratzen dizkit *dirulaguntza* guztiak, eta
*diru-laguntza* proposatzen, berdin da kasu markarik izan ala ez.

Hau idatzi du Itzuliz itzulpen zerbitzua (itzuliz a bildua outlook.com)
erabiltzaileak (2023 eka. 28(a), az. (15:07)):