[itzul] Espalda de burro

Eneko Aizpurua eneko.aizpurua a bildua unavarra.es
Al, Urt 29, 09:36:34, CET 2024

/Ulertzen dela iruditzen zait. Azken batean, arku konopiala adierazteko
irudia da "asto-bizkarra", eta beste hizkuntzek hala badarabilte,
zergatik ez euskaraz?
/

/Laneko hiztegiak ere badakar "asto-bizkar".
/

/https://hiztegia.jakinbai.eus/term/eu/asto-bizkar/