[itzul] Fwd: Suelo de gasto, techo de gasto

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ast, Uzt 4, 16:10:51, CEST 2024

Eskerrik asko erantzun duzuen guztioi.

Nigatik balitz, "gastu-sabai" eta "gastu-zoru" erabiliko nituzke.

Funtsean, nire inpresioa da gure artean errotuegia dagoela euskararentzat
erabilera metaforikoak gaitzesteko joera. Oraintxe bertan denboraz juxtu
samar nabil eta ezin dut gehiago idatzi, baina ziurrenik izango dugu
okasioa honetaz sakonago aritzeko.

Ondo izan.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Olaizola Maiz, Mertxe (m-olaizola a bildua ivap.eus) erabiltzaileak
(2024 uzt. 4(a), og. (13:21)):