[itzul] FW: "Honako legea"

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Eka 26, 14:01:41, CEST 2024

Benetako inkoherentzia bat nahi baduzue, aurreko mezuan eskapatu zaidana:
"eginen" eta "esango".

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Xabier Aristegieta (allurritza a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2024 eka. 26(a), az. (13:52)):