[itzul] Xuxen

Edurne Alegria edurne.alegria a bildua ozone.net
Ast, Maiatza 9, 10:49:24, CEST 2024

Kaixo,

Bai, ni ere arazo berdinak izan ditut eta Elhuyarrera jo nuen.

Arazoak omen dituzte Microsoftekin akordio batera iristeko.

Beraz, itxaron egin beharko dugu horiek konpondu arte.

Edurne

-----------------

Hizkuntza bat galdu egiten da

nonbaiten bizitzeko beharrezkoa ez bada

Hemendik: Itzuliz itzulpen zerbitzua [mailto:itzuliz a bildua outlook.com]
Bidaltze-data: 2024(e)ko maiatzaren 9(a), osteguna 10:03
Hona: Itzul <itzul a bildua postaria.com>
Gaia: [itzul] Xuxen

Kaixo.

Norbaitek ba al daki zer gertatzen den Xuxenekin? Niri, behintzat...

Batetik, orain arte hiztegian sartu ditudan elementu guztiak (izen berezia: pertsona / izen berezia: ez pertsona / izen arrunta...) berriro ere gorriz markatzen dizkit, denak!

Bestetik, gorriz markatutako batzuei ematen dien irtenbideak ez du zentzurik. Adibidez: "Zangozerria (-a)" horretarako "ZangozArri" ematen dit (eta hau bezala asko).

Norbaitek badu horren berri?

Mila esker

Joxemari