[itzul] The least racist country in Europe

Karmele Aurtenetxe karmeleaurtenetxe a bildua gmail.com
Ast, Maiatza 9, 15:47:15, CEST 2024

Karmele Aurtenetxe

Legezko Abisua – Mezu elektroniko honetako eta berari erantsitako
fitxategietako informazioa isilpean eduki behar da edota jabetza
intelektualaren gaineko legeen eta beste legeen babespean dago. Mezuan
jarritako jasotzailea ez bazara, ezin duzu erabili, banatu, kopiatu ez
inprimatu, ez osorik ez zati bat: jakinarazi ahalik eta azkarren
bidaltzaileari, mesedez eta gero ezabatu erabat.
Aviso Legal – Este correo electrónico y los archivos adjuntos, en su caso,
contienen información confidencial y/o protegida legalmente por leyes de
propiedad intelectual o por otras leyes. Si usted no es la persona
destinataria designada, no debe, usar, distribuir, reproducir, imprimir o
copiar este mensaje: por favor, notifíquelo a la persona remitente y
proceda inmediatamente a su destrucción.
Disclaimer – This email and the attached files, where appropriate, contain
confidential information and/or information legally protected by
intellectual property laws or other laws. If you are not the designated
addressee, you may not use, distribute, print or copy this message: please
notify the sender as soon as possible and then delete it immediately.
Avis légal – Ce courrier électronique ainsi que les pièces jointes
contiennent des informations confidentielles et protégées légalement par la
loi sur la propriété intellectuelle et par d’autres lois. Si vous n’êtes
pas le destinataire désigné, vous ne devez ni utiliser, ni envoyer, ni
reproduire, ni imprimer, ni copier ce message: veuillez s’il vous plait
informer l’expéditeur et procéder immédiatement à la destruction du message.

Ibai Sarasua García <isarasuagarcia a bildua gmail.com> erabiltzaileak hau idatzi du
(2024 mai. 9(a), og. (14:13)):