[itzul] separación de bienes

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Ira 21, 13:00:46, CEST 2022

Eskerrik asko erantzuteagatik, Alfontso.

Ez zait iruditzen "ondasun-bereizketa" ondorio gisa ulertua denik oro har,
eta horren erakusgarri izan liteke Elhuyar Hiztegian bertan "separación de
bienes" "ondasun-banantze ondasunen banantze" agertzen dela.

Hots, nire ustez okerreko interpretazio bat legoke abiapuntuan, *separación
de bienes* "acto de separar bienes" gisa ulertu duena, ulertu beharrean
"estado de los bienes que se encuentran separados" edo antzeko zerbait.

Eta, batez ere, kontuan izanik euskaraz badaukagula -tasun atzizkia,
"-keta"ren balio-bitasun hori (*bereizketa* hitzaren kasu honetan nahiko
teorikoa, nire ustez) saihesten duena, ni hori erabiltzearen aldekoa naiz.

Eskerrik asko berriz ere, erantzun bakarra zurea izan da-eta.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Alfontso Mujika Etxeberria (a.mujika a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2022 ira. 21, az. (12:38)):