[itzul] itzulpen unitatea

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
Ast, Abu 5, 17:31:54, CEST 2004

Eup!

Adibide polita, Asier, 'próxima apertura' eta 'hurrengo irekiera' horiena.

Nik beste bat dakart, ez hain nabarmena baina nire iritzian arazo beraren
erakusgarri dena. Posta elektronikoa kudeatzeko zerbitzu batek honelaxe
ematen dit informazio bera erdaraz eta euskaraz, hurrenez hurren:

   Mensaje enviado correctamente
   Ongi bidalitako mezua

Nik esan behar banu, hitzekin edo egiturarekin itsutu gabe jokatuz gero,
honela da hori:

   Mezua ongi bidali da

Patxi

PD: 'Mensaje recibido' = 'Jasotako mezua'? Ez dut uste. 'Jaso dut mezua'.
Txat euskalduna >>> http://www.euskalerria.org/solasgunea