[itzul] Estudio estructural del euskara en Ondarroa, 1978

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ost, Abe 1, 13:35:40, CET 2004

Leopoldo Zugaza    izatez  uste dot   Durangokoa  dala, bizi, ez dakit,
Durangon bertan edo Zarautzen bizi dan.  Asteon   agertu da    alkarrizketa
bat,
berari egindakoa,  euskaraz. Berrian edo Garan.

Garikoitz.

----- Original Message -----
From: "Asier Sarasua" <asarasua a bildua codesyntax.com>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Wednesday, December 01, 2004 12:41 PM
Subject: Re: [itzul] Estudio estructural del euskara en Ondarroa, 1978

bai, liburutegietan aurkitu dut. Deustukoan ere badute.

Kontua da jakin nahi nuela ea erosteko modurik zegoen. Zikindu eta
azpimarratzeko, badakizue.
Hainbat liburudendatan galdetu eta ez daukatela esan didate, tartean
Megadendan eta Bilintxen.

Beste bide batetik esan didatenez, deskatalogatuta ei dago eta modu bakarra
Zugaza berari galdetzea ei da, Zarautzera deituta. Ahaleginduko naiz.

Eskerrik asko lagundu didazuenoi.

Asier