[itzul] Estudio estructural del euskara en Ondarroa, 1978

L.B. luisber a bildua euskalnet.net
Or, Abe 10, 01:21:08, CET 2004

Berandu nator baina banator hargatik. Oker ez banago, ale bat ikusi nuen
duela gutxi Durangoko "Hitz" liburudendan. Segurtamen gehiago izateko deitu
bertara eta galdetu (telefonoa: 946810776).

Zorte on.

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de Asier Sarasua
Enviado el: miércoles, 01 de diciembre de 2004 12:41
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] Estudio estructural del euskara en Ondarroa, 1978

bai, liburutegietan aurkitu dut. Deustukoan ere badute.

Kontua da jakin nahi nuela ea erosteko modurik zegoen. Zikindu eta
azpimarratzeko, badakizue.
Hainbat liburudendatan galdetu eta ez daukatela esan didate, tartean
Megadendan eta Bilintxen.

Beste bide batetik esan didatenez, deskatalogatuta ei dago eta modu bakarra
Zugaza berari galdetzea ei da, Zarautzera deituta. Ahaleginduko naiz.

Eskerrik asko lagundu didazuenoi.

Asier

Izena: winmail.dat
Mota: application/ms-tnef