[itzul] Deportividad y elegancia, sportsmanship and elegance

Mikel Morris mmorris a bildua euskalnet.net
Ost, Abe 15, 13:00:58, CET 2004

Kontua betikoa da, gaztelania kanpoko kontzeptuen iturri bakarra izan
beharra, derrigorrez, ezinbestean . "Kiroltasuna" gustukoa ez bada., jo
dezagun beste hizkuntzetara. Frantsesez, "sportivité" eta "esprit
sportif" omen da "sportsmanship" hitzaren ordekoa. Alemanez,
"sportliche Fairness" edo "sportliches Verhalten" (portaera) omen da
jarrerari dagokionez, "Sportlichkeit" abileziari dagokionez. Dena den,
nire hiztegian, "kiroltasun" jarri nuen "sportsmanship" adierazteko.
Azken baten, euskaldunek erabaki dezatela, baina aukerak eman behar
dira,  zenbat eta gehiago, hobe, eta ez iturri bakarra.

Mikel Morris

Mikel Morris
Morris Academy, S.L.
Santa Marina 3 behekoa