[itzul] Kode Zibila euskaraz

z-nikolas a bildua ej-gv.es z-nikolas a bildua ej-gv.es
Ost, Eka 30, 11:49:24, CEST 2004

Kaixo denoi aspaldiko partez.

Denbora luzez zerrenda honetan parte hartu barik egon naiz laneko eta etxeko
kontuak direla-eta. Itzulera behar bezala egiteko, berri on bat ematera
natorkizue (Olentzero bezala, aizue): Kode Zibila badugu euskaratuta.
Deustuko Unibertsitateak aspaldian lege testuak euskaratzen hartu duen
lanaren fruitua da. IVAPek argitaratu du eta salgai duzue. Nik badut testua,
beraz, galdera zehatzen bat izanez gero eta erosterik ez baduzue, ahal dudan
neurrian laguntzen saiatuko natzaizue. Ziurrenik jende askorentzat ez da
notizia izango. Lege arloetan jarduten dugunontzat, ordea, lan tresna
baliagarria izango zaigula uste dut. Ondo izan. Zelai