[itzul] Esku libreak

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Or, Aza 12, 13:54:02, CET 2004

Telefonoak esku libreekin lotu zaitu.

Lotu zaitez  esku libreekin.

  ----- Original Message -----
  From: z-nikolas a bildua ej-gv.es
  To: itzul a bildua postaria.com
  Sent: Friday, November 12, 2004 10:12 AM
  Subject: RE: [itzul] Esku libreak

              Egin daitekeela ez dugu ukatzen (Ni Patxiren mezuarekin ados nago), baina emaitza ez al da nahiko kaxkarra ?

              Ez al da "txukunago" beste bide batetik jotzea?

                          Poz-pozik nago eskuak libre uzten didan telefonoarekin

                          Zure telefonoa eskuak libre uzten dizkizun horietakoa da

                          Eskuak libreko telefonoen aukera eskaintzen dizugu

              Zelai Nikolas