[itzul] nation state

Mikel Morris mmorris a bildua euskalnet.net
Al, Urr 25, 13:08:57, CEST 2004

Beno,

Batzuek zure bidea onartuko dute eta bestek beste bidea (Elhuyarrena
eta nirea). Erabiltzaile euskaldunek,  azken hitza dute, azken batean.

Mikel Morris, hiri-estatu, makina-erreminta, eta nazio-estatu hitzak
hobesten dituena (Elhuyarrek egiten duen moduan)

Mikel Morris