[itzul] Autoen inguruko terminologia

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
Al, Api 4, 11:24:39, CEST 2005

Aupa. Nik pare bati buruz esango dut zerbait, lehenbiziko biei buruz hain
zuzen.

>servicio post-venta

Euskaltermen behin ageri da, 'salmenta ondoko zerbitzu' ematen duela ordain
(eta Googlen bilatuta 168 aldiz ageri da 'salmenta ondoko'). Nik neuk,
nolanahi ere, oso aintzat hartuko nuke 'saldu ondoko zerbitzu' ere,
berezkoagoa iruditzen baitzait (Googlen bilatuta 20 aldiz ageri da 'saldu
ondoko').

>vehiculos de ocasion

Euskaltermen 'okasioko auto', baina Googlek ez du bat bera ere aurkitzen.
Hainbat aldiz ageri da 'bigarren eskuko auto', eta behin ere ez 'aukerako
auto' (baina bai 'aukerako liburu', adibidez).

Patxi
Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org
Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org