[itzul] Autoen inguruko terminologia

Mikel Elorza gringo a bildua armiarma.com
Al, Api 4, 10:22:26, CEST 2005

Kaixo:

Autoak saltzen (eta konpontzen) dituzten tailer batean kartel batzuk egiteko termino batzuk euskaratzeko eskatu didate. Euskaltermen-eta begira jardun dut (eta aurkitu gehienak), baina zerrendara jotzen dut ea zuetako norbaiti antzekorik egokitu zaion eta bateratze aldera. Hauexek terminoak:

servicio post-venta

vehiculos de ocasion

taller

recepcion activa