[itzul] C.E.I.....E.I.K....?

txema txeyarza a bildua telefonica.net
Ast, Api 7, 13:15:14, CEST 2005

Ba ez zuen arrasto handirik utziko, baina, gogoan dudanez,  horrela erabili
izan zen zen garai hartan, besteak beste. Urte askotxo joandakoak agian,
oroimena oso ahula baita.
Dena den, Interneten begiratuta baduzu arrastoaren erakusgarria "serioren"
bat edo beste, esaterako
http://www.zientzia.net/artikulua.asp?Artik_kod=7249

Alfontsok emandako azalpenaren ondoren, argi dago kontua. Hain dago urruti
garai hura, ez nuen gogoan Euskaltzaindiaren arauetan horri buruzko ezer
jasota zegoenik. Harluxet eskura nuen, eta bidez batez...
Oroimenaren ahuleziak. Tempus fugit.
----- Original Message -----
From: "Gotzon Egia" <gegia a bildua gipuzkoa.net>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Thursday, April 07, 2005 12:57 PM
Subject: Re: [itzul] C.E.I.....E.I.K....?

> Harluxet hiztegian Estatu Independenteen Elkartea (EIE) dago jasota, eta
> erabilera usuzkoena hori izan zela uste dut, gogoan dudanez.

Orduan, Interneten ez da arrasto handirik gelditu: Googlen «EIE
independenteen» galdetuta (kakotxik gabe), erreferentzia bi ageri dira,
eta bat Euskal Idazleen Elkarteari dagokio...

Hori bai, EIE soilik galdetuta, milaka erreferentzien artean lehena
Euskal Idazleen Elkartea da!

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net