[itzul] konmutazio ala kommutazio?

Mikel Morris mmorris a bildua euskalnet.net
Al, Api 11, 13:35:22, CEST 2005

Lehen, "inmigrazio", "inmigrante", "inmuno" (espainieraren modura)
idazten zen. Gero, Euskaltzaindiak "immigrazio", "immigrante" "immuno",
e.a. hobetsi zituen. Horra nire galdera:  horrela izanik, "kommutazio"
ere idatzi behar da, ezta? Ala ez? Ez dakit, baina Latinez "commutatio"
da. Zuen iritzi estimatuak jakin nahi nituzke.

Mikel Morris
Morris Academy, S.L.
Santa Marina 3 behekoa
Zarautz, Gipuzkoa