ER: [itzul] Hasta 43.06 Eur/Día

Julian Maia tlpmalaj a bildua lg.ehu.es
As, Api 12, 16:51:57, CEST 2005

Hara! Sobera bat-batean erantzuteak zer ondorio dakarren!
Nik esan nahi nuen nire proposamena ez zela ona, kasu horretan ez zuela
ERE erabiltzeak balio, eta hobe zela  Juan Garziak proposatzen zuen
bidea hartzea. Baina orain ez dut garbi ikusten zergatik ez den egokia
 ARTE posposizioa erabiltzea, itxura ona hartzen baitiot horri ere.
Beno, erne egonen naiz zer ikasten dudan kontu honetan...
Julian