[itzul] INDEMNIZACION POR DEMORA DE EQUIPAJE FACTURADO

Izaskun Salsidua izaskun.salsidua a bildua gmail.com
Ost, Api 13, 10:39:06, CEST 2005

Kaixo,
nola emango zenukete euskeraz?
Indemnizazioa fakturatutako ekipajearen atzerapenagatik, Fakturatutako
ekipajearen indemnizazioa atzerapenagatik edo atzerapenagatiko
fakturatutako ekipajearen indemnizazioa?
Eskerrik asko
Izaskun