[itzul] "Bizkaiera eta bertoko euskara" irakasgaia

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Api 13, 13:29:01, CEST 2005

> Ados Gotzonekin, eta are gehiago historian zehar vizcaíno izenarekin hainbat
> eta hainbatetan euskara bera osorik kontuan hartu dela jakinda. Albertok
> eman dituen azalpenak tarteko, nire proposamena honako hau da:
> "Dialecto vizcaíno y su variedad comarcal".

«Su»? Horrela esanda, badirudi bakarra duela.. Indeterminatuan uztea
hobe, «dialecto vizcaíno estándar y variedad local»; eta gehiago zehaztu
behar baldin bada, «dialecto vizcaíno estándar y variedad local de
Uribe-Kosta».

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net