ER: [itzul] Primera arguitalpen (lehen: Ortotipografia)

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Ost, Api 20, 10:55:04, CEST 2005

Pentsatuko zenuten hutsa zela, baina zera: ziur naiz weborrijabearen
asmakuntza bikaina dela, hitz bakarrean adierazteko euskaraz argitaratzen
denak "güito" bat axola zaiola.